,

Taloushallinnon virtuaaliapu – milloin ja miksi

Taloushallinnon virtuaaliapu on uudenlainen, nopea tapa saada yrityksellesi työntekijä. Virtuaalinen työntekijä eroaa läsnäolevasta työntekijästä siten, että kaikki yhteydenpito tapahtuu virtuaalisesti: virtuaalisen työntekijän rekrytointi, palkkaaminen, perehdytys ja käyttäjäoikeuksien määrittäminen. Samaan tapaan, kuin normaalisti läsnäolevan työntekijän kanssa näin poikkeusaikoina. Toinen merkittävä ero virtuaalisessa avussa on prosessin nopeus: voit ostaa virtuaaliavun suoraan verkkokaupastamme, jolloin virtuaalinen työntekijä on käytettävissänne…

By.

min read

Taloushallinnon virtuaaliapu on uudenlainen, nopea tapa saada yrityksellesi työntekijä. Virtuaalinen työntekijä eroaa läsnäolevasta työntekijästä siten, että kaikki yhteydenpito tapahtuu virtuaalisesti: virtuaalisen työntekijän rekrytointi, palkkaaminen, perehdytys ja käyttäjäoikeuksien määrittäminen. Samaan tapaan, kuin normaalisti läsnäolevan työntekijän kanssa näin poikkeusaikoina. Toinen merkittävä ero virtuaalisessa avussa on prosessin nopeus: voit ostaa virtuaaliavun suoraan verkkokaupastamme, jolloin virtuaalinen työntekijä on käytettävissänne lähes seuraavana päivänä.

Monesti yrityksessä voi syntyä nopea ja yllättävä avuntarve lisätyövoimalle. Virtuaaliassistentti auttaa taloushallinnon töissä ruuhka-aikoina, kuten tilinpäätösaikaan tai kesälomien tuuraajana tai vaikkapa yllättävissä muutostilanteissa.

FAB Finance on erikoistunut kirjanpidon töihin:

  • ostoreskontra
  • myyntireskontra
  • kirjanpito
  • tilinpäätös
  • veroilmoitus

Tarpeesi voi olla tilapäinen tai jatkuva – autamme virtuaalisesti joka tapauksessa. Kun olet valinnut yrityksenne tarpeisiin sopivan palvelun, tehnyt kanssamme sopimuksen, tarvitsemme enää pääsyn järjestelmiinne ja työt voi alkaa! Laaja kokemus eri toimialoilta sekä useista taloushallinnon järjestelmistä takaa nopean perehtymisen ja tehokkaan työskentelyn.

Osta virtuaaliapu heti tai ota yhteyttä ja kysy lisää!